W ramach zarządzania/administrowania nieruchomościami oferujemy:
- Przyjęcia obowiązków administratora nieruchomości od poprzedniej firmy
- Przydzielenie do obsługi nieruchomości administratora, który ustali zakres dyżurów na terenie nieruchomości z Zarządem Wspólnoty
- Udzielenie każdemu z właścicieli lokali, na każde jego życzenie w godzinach funkcjonowania biura Administratora, wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących administrowania nieruchomością wspólną
- Utrzymanie nieruchomości w stanie nie pogorszonym
- Organizowanie obowiązkowych przeglądów nieruchomości zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego
- Podejmowanie działań zmierzających do wykonania zaleceń z protokołów przeprowadzonych przeglądów
- Organizowanie konkursu ofert na realizację zadań modernizacyjnych i inwestycyjnych w częściach wspólnych, uchwalonych przez właścicieli lokali
- Występowanie do właścicieli lokali z wnioskiem o zezwolenie na wstęp do lokalu, ilekroć jest to niezbędne do przeprowadzenia konserwacji, remontu lub usunięcia awarii w nieruchomości wspólnej, a także w celu wyposażenia budynku, jego części lub innych lokali w dodatkowe instalacje
- Powiadomienie odpowiednich służb o wystąpieniu awarii
- Organizowanie bieżących napraw i konserwacji nieruchomości wspólnej
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji lokali i udziałów związanych z danym lokalem
- Zapewnienie bieżącej, nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej nieruchomości wspólnej poprzez wyszukiwanie usługodawców, negocjowanie warunków zawieranych umów w zakresie dostawy mediów, utrzymania porządku i czystości powierzchni wspólnych, terenu przed budynkiem, umów konserwacji urządzeń technicznych
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela w celu uzyskania wypłaty odszkodowania
- Monitorowanie terminu upływu polisy ubezpieczenia nieruchomości wspólnej i przedstawienie ofert ubezpieczenia na kolejny okres